Onze producten lenen zich bij uitstek voor gebruik binnen zorginstellingen, woon-zorgcomplexen en verzorgingshuizen, maar ook voor ledenverenigingen, eventueel in combinatie met een abonnement op een 24/7 alarm opvolging.
Voor deze zakelijke klanten hebben wij aantrekkelijke voorwaarden:
- Een gebruikersvriendelijke portal voor beheer van alle toestellen
In de portal kunnen alle beheer taken van alle horloges worden uitgevoerd. Dat is overzichtelijk en eenvoudig. - Een Simkaart met facturering achteraf
Voor professionele instellingen met meerdere toestellen in gebruik is een prepaid model vaak niet gewenst. Daarom leveren wij aan deze instellingen een Simkaart met betaling op basis van gebruik achteraf, maar wel met dezelfde lage prijzen. - Eigen samenstelling product
Met keuze voor horlogebandje (rubber, leer of beiden) en gebruik van LifeWatcher, of een andere kleuren combinatie (bijvoorbeeld specifiek voor dames). - Koppeling met professionele alarmcentrale
Keuze uit UMO gecertificeerde centrale of andere bekende zorgcentrales. - Keuze voor eigen voorraad en helpdesk of volledige ontzorging van logistiek en helpdesk door LifeWatcher.
- Mogelijkheid voor een eigen verpakking (sleeve).
Voor een professionele uitstraling in uw eigen huisstijl. - Eigen account manager
Elke zakelijke klant krijgt een vaste contactpersoon in onze organisatie om de communicatie zo efficient mogelijk te laten verlopen.
Zakelijke klanten krijgen van ons een offerte op maat (met interessante volumekortingen) en/of kunnen bij ons een evaluatietoestel aanvragen.
Neem hiervoor contact op met onze verkoopmanager op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.