Garantie
Onze toestellen hebben een standaardgarantie van 24 maanden op fabrieksfouten. Slijtage en defecten (afgebroken bandjes, slijtage aan USB poorten, functieknopjes, gebroken schermpjes, onderdompeling in water, accu's, etc) ontstaan door (intensief) gebruik vallen niet onder deze garantie. Ontstaat er toch een defect dat niet onder de garantie valt, dan kunt u contact met ons zoeken voor de reparatieservice. Wij kunnen tegen scherpe tarieven reparaties voor u uitvoeren.
Defecten als gevolg van waterschade vallen niet onder de garantie. Al onze producten zijn voorzien van een waterverklikker waardoor onze reparatieafdeling snel kan beoordelen of een product defect is als gevolg van waterschade. Is er sprake van waterschade neem dan vooraf contact met ons op!
Neemt u in een garantiekwestie contact met ons op via ons contactformulier om het probleem en de retournering van uw product te bespreken. Na ontvangst van het defecte product sturen wij u binnen 5 werkdagen een vervangend of gelijkwaardig product.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.